onsdag 17. september 2014

Imingfjell

På min tur sydover fra Møre og Romsdal til Evje i Aust-Agder kjørte jeg over mange fjelloverganger. Den ene var Imingfjell som går fra Nore og Uvdal kommune i Buskerud og over til Tinn kommune i Telemark.
Jeg var litt uheldig med dagen jeg skulle kjøre over fjellet da det pågikk et triatlonløp. Det såkalla "Norseman Xtreme Triathlon". Jeg kom midt opp i dette "løpet" da jeg startet fra Geilo. Det var sykkeletappen som foregikk da.
Jeg kom meg over fjellet med noen forsinkelser. Her er noen bilde som jeg tok på turen over. De tre første bildene er fra Imingfjell Turistheim.




Da jeg kjørte videre over fjellet møtte jeg tåken. Her er to bilder som viser litt av den.





Min e-post adresse er: hindreiten@gmail.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar