tirsdag 7. oktober 2014

Isfjorden/Rauma 2011

Etter en flott påskefeiring og besøk i Molde, bar det hjemover med overnatting på hytta på Bjorli. Datoen var 30. april 2011. Da jeg nærmet meg Åndalsnes var klokken nesten halv ni på kvelden. Været var strålende så jeg stoppet ved ei brygge på veien inn Isfjorden. Der tok jeg noen bilder. Det første er inn fjorden mot stedet Isfjorden.
Mer om Isfjorden og Åndalsnes kan en lese mer om i Wikipedia. Her er linken om Rauma kommune:
http://nn.wikipedia.org/wiki/Rauma_kommune


Da jeg snudde meg til høyre ser jeg rett mot Åndalsnes, og på neste bilde ser en Åndalsnes på andre siden av fjorden med Romsdalshorn bak..


Det siste bilde er tatt til høyre for Åndalsnes og viser fjorden utover mot Innfjorden og Romsdalsfjorden.


På turen opp Romsdalen stoppet jeg ved utkikkspunktet/rasteplassen ved Trollveggen. Der tok jeg dette bilde av Trollveggen.



Min e-post adresse er: hindreiten@gmail.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar